Naujausi produktai

Apklausa
Ar valote liežuvį?


Graikiniai riešutai puselėmis, ekologiški (125g)

Kaina: 4.96€
Kaina be PVM: 4.10€
Gamintojas: Infinity Foods
Pristatymas: Turime vietoje
Kiekis:  

Ekologiški graikiniai riešutai. Skanus, maistingas ir sveikas užkandis. Skaidulinių medžiagų šaltinis. Mažai cukrų.

Graikiniai riešutai padeda gerinti kraujagyslių elastingumą. Teigiamas poveikis pasireiškia per parą suvartojant 30 g graikinių riešutų. Svarbu įvairi ir subalansuota mityba bei sveikas gyvenimo būdas.

Riešutus geriausia valgyti nesaldintus ir nesūdytus, jei skrudintus, tai tik švelniai. Ir svarbiausia, nedideliais kiekiais, nes tai labai koncentruotas maistas. Graikinius riešutus reikėtų valgyti su luobele, nes joje kaupiasi didžioji dalis maistinių medžiagų. Valgomi vieni, kaip užkandis; dedami į salotas, desertus, kitus patiekalus.

Supakuota aplinkoje, kurioje yra kitų riešutų ir sėklų.

Maistinė vertė (100 g) - 2837 kJ/688 kcal: riebalų 68.5 g (iš jų sočiųjų 5.6 g), angliavandenių 3.3 g (iš jų cukrų 2.6 g), skaidulinių medžiagų 5.9, baltymų 14.7 g, natrio - pėdsakai.

Graikiniai, kaip ir kiti riešutai, gerai malšina alkį, pasižymi įvairiomis teigiamomis savybėmis.

Apie graikinių riešutų naudą protinei veiklai:
http://grynas.delfi.lt/gyvenimas/5-produktai-kurie-stiprina-jusu-smegenis.d?id=59765447

Remiantis maistingumo duomenų baze (nutritiondata.self.com), graikiniai riešutai turi daug vario (160% RMV - referencinė maistinė vertė suaugusiems), mangano (170%), fosforo (49%), magnio (42%), cinko (31%) ir foliatų (49%). Vitaminų B1 (27%), B6 (36%), geležies (21%) šaltinis.

Graikiniai riešutai - baltymų šaltinis, turtingas įvairiomis amino rūgštimis, iš kurių paminėtinas triptofanas (reikalingas seratonino gamybai).
Graikiniai riešutai yra itin maistingas produktas. Jie turtingi retosiomis Omega-3 riebiosiomis rūgštimis, fenolinėmis rūgštimis, taninais, flavonoidais ir kitomis naudingomis medžiagomis. Graikiniuose riešutuose esantis vitaminas E yra rečiau sutinkamos gama-tokoferolio (ne alfa-tokoferolio) formos. 

Plačiau apie graikinį riešutmedį, jo auginimą ir jo vaisius žurnale „Sodo spalvos“ 2010 Nr. 11 (167) E. Vupaitės straipsnis „Medis, kurį paveldi kitos kartos“: „Graikiniai riešutai neturėtų būti tik skanėstas. /.../ Maistinėmis savybėmis jie gerokai lenkia sviestą, pieną, medų, net riebią kiaulieną. /.../ Labai svarbu, kad riešutuose gausu Omega-3 rūgščių, todėl vaikams galima duoti vietoje žuvų taukų“.

Šaltiniai:
http://www.whfoods.com/genpage.php?tname=foodspice&dbid=99.
www.nuthealth.org
- Ros, E., L.C. Tapsell, J. Sabaté, 2010. Nuts and berries for heart health. Curr Atheroscler Rep. 12:397–406. 
- Casas-Agustench, P., M. Bulló, J. Salas-Salvadó, 2010. Nuts, inflammation and insulin resistance. Asia Pac J Clin Nutr. 19(1):124-130. 
- Kendall, C.W.C., A. Esfahani, J. Truan, K. Srichaikul, D.J.A. Jenkins, 2010. Health benefits of nuts in prevention and management of diabetes. Asia Pac J Clin Nutr. 19(1):110-116.
- Torabian, S., E. Haddad, Z. Cordero-MacIntyre, J. Tanzman, M.L. Fernandez, J. Sabaté, 2010. Long-term walnut supplementation without dietary advice induces favorable serum lipid changes in free-living individuals. European Journal of Clinical Nutritiondoi:10.1038/ejcn.2009.152.
- Ma, Y., V.Y. Njike, J. Millet, S. Dutta, K. Doughty, J.A. Treu, D.L. Katz, 2010. Effects of walnut consumption on endothelial function in type 2 diabetics: a randomized, controlled, cross-over trial. Diabetes Care. 33(2):227-32.

Didžiojoje Britanijoje sertifikuotas ekologiškas produktas.

Parašyti įvertinimą

Jūsų vardas:
Jūsų apžvalga:
Pastaba: HTML nėra išverstas!

Įvertinimas: Blogas            Geras

Įveskite kodą apačioje:



Panašūs produktai