Naujausi produktai

Apklausa
Ar valote liežuvį?


Akcijos

Perkamiausi

Paneikime populiarius mitus

Paneikime populiarius mitus

Dažnai gyvenime vadovaujamės įvairiais mitais ir nesuvokiame, kodėl nesiseka atrodyti taip, kaip trokštame. Pamėginkime išsiaiškinti, kaip yra ištikrųjų. Kur darome klaidas? 

MITAS : Jūsų medžiagų apykaita nulemta likimo.

Netiesa. Medžiagų apykaita - tai kalorijų suma, kurią organizmas sudegina, atlikdamas gyvybiškai svarbias funkcijas, nuo vaikščiojimo ir kalbėjimo iki valgymo, miegojimo, apsipirkinėjimo. Žmogus degina kalorijas 24 val. per parą, nesvarbu ką jis veiktų. Labai neteisinga manyti, kad mūsų medžiagų apykaita, senstant lėtėja ir sendami mes neišvengiamai priaugsime svorio. Labai lengva kaltinti savo medžiagų apykaitą dėl visko, tačiau svarbiausias dalykas yra - judėjimas ir raumenų masė. Kuo daugiau raumenukų turite - tuo daugiau kalorijų sudeginate. Geriausias būdas pagreitinti medžiagų apykaitą - reguliariai mankštintis ir reguliariai valgyti. Kuo didesnius tarpus darote tarp valgymo, tuo lėtesnė tampa jūsų medžiagų apykaita, nes ji ima "konservuoti" energijos atsargas. Taip pat reikia kasiden išgerti pakankamai vandens, organizmas negaudamas pakankamai vandens - patiria stresą, taip ima didėti svoris.

MITAS: Kardio pratimai, atliekami tuščiu skrandžiu, sudegina daugiau kalorijų.

Teoriškai galima sakyti, kad taip, nes cukraus kiekio kraujyje ir angliavandenių kiekio raumenyse yra žemas lygis iš po nakties, todėl be pusryčių, aktyviai sportuojant,  organizmas daugiau sudegina riebalų. Tačiau, sportas tuščiu skrandžiu, tai tas pats lyg norėti, kad mašina važiuotų be benzino. Pavalgius turėsite daug daugiau jėgų. Vadinasi galėsite ilgiau, bei efektyviau mankštintis. Angliavandeniai reikalingi prieš  pradedant sportą tam, kad įjungus deginimą, jis vyktų, ne tik tuo metu kai sportuojame, tačiau ir nustojus, dirbant kasdienius darbus. Taip mes tarsi užvedame savo motoriuką. Geriausiai prieš tai suvalgyti  šviežių vaisių, avižinės košės ar  išgerti žaliąjį kokteilį. Beto, po sporto ilgiau nejusite alkio. Vadinasi, pasportavę neprisivalgysite per daug.

MITAS: Visą savaitę taisyklingai maitinotės, tai - savaitgalį galite valgyti ką tik norite ir kiek norite.

Būtų gerai, jei iš 7 savaitės dienų - 2 dienas, galėtume nesirūpinti tuo ką valgome, tačiau...  Juk savaitgalis, tai - net 30% savaitės. Savaitgalį valgydami ką norime, nuleisime per niek 5 dienų pastangas. Plius, tas ''sveikatingumo išjungimas'' skatina besaikišką persivalgymą. Taigi, mėgaukimės savaitgaliu, tačiau labai protingai ir saikingai.

 

Parengė: Indrė Trusovė.

Nuotraukos autorius: Aleksandras Tiunaitis.

Modelis: Vestina Nausėdaitė. 



Rekomenduojame
0.00€
Pirkti
0.00€
Pirkti
0 Komentaras (-ai) "Paneikime populiarius mitus"

Komentuoti

Jūsų vardas:


Komentaras: Pastaba: HTML neverčiamas!

Įveskite saugos kodą: