Naujausi produktai

Apklausa
Ar valote liežuvį?


Migdolai, ekologiški (125g)

Kaina: 4.55€
Kaina be PVM: 3.76€
Gamintojas: Infinity Foods
Pristatymas: Turime vietoje
Kiekis:  

Ekologiški migdolai iš Ispanijos. Turi daug skaidulinių medžiagų. Baltymų šaltinis. Mažai cukrų.

Riešutus geriausia valgyti nesaldintus ir nesūdytus, jei skrudintus, tai tik švelniai. Ir svarbiausia, nedideliais kiekiais, nes tai labai koncentruotas maistas. Galima valgyti niekaip papildomai neapdorojus, galima mirkyti (tada lengvai nusilupa luobelė) arba paskrudinti. Migdolus saugu skrudinti iki 70˚C. Aukštesnėje temperatūroje gali pradėti irti naudingosios medžiagos. Todėl rekomenduojama migdolus skrudinti patiems, o ne pirkti paskrudintus.

Supakuota aplinkoje, kurioje yra kitų riešutų, sėklų.

Maistinė vertė (100 g tipinio produkto) - 612 kcal/2534 kJ: riebalų 55.8 g (iš jų sočiųjų 4.7 g), angliavandenių 6.9 g (iš cukrų 4.2 g), skaidulinių medžiagų 7.4 g, baltymų 21.1 g, natrio pėdsakas.

Migdolai, kaip ir kiti riešutai, gerai malšina alkį, pasižymi įvairiomis kitomis vertingomis savybėmis.

Remiantis maistingumo duomenų baze (nutritiondata.self.com), migdolai turi daug vitamino E (100 g migdolų yra 218% RMV (referencinė maistinė vertė suaugusiems) vitamino E), mangano (115%), vario (100%), magnio (72%), vitamino B2 (71%), fosforo (69%), kalio (35%), kalcio (33%), cinko (31%). Taip pat yra baltymų, geležies (26%), folio rūgšties (25%), vitamino B3 (21%) šaltinis.

Migdolai turtingi aukštos kokybės baltymų, kuriuose santykinai didelė koncentracija dalinai pakeičiamos L-arginino amino rūgšties. Tačiau vaikams ši amino rūgštis yra esminė (nepakeičiama) ir turi būti gaunama iš maisto. L-argininas taip pat itin svarbus kraujagyslių sveikatai. Migdolų baltymai lengvai pasisavinami. Dėl šių savybių tai puikus maistas vaikams bei pagyvenusiems žmonėms.

Šaltiniai:
http://nutritiondata.self.com/facts/nut-and-seed-products/3085/2
http://whfoods.org/genpage.php?tname=nutrientprofile&dbid=96
www.nuthealth.org
- Ros, E., L.C. Tapsell, J. Sabaté, 2010. Nuts and berries for heart health. Curr Atheroscler Rep. 12:397–406. 
- Jalali-Khanabadi, B-A., H. Mozaffari-Khosravi, N. Parsaeyan, 2010. Effects of almond dietary supplementation on coronary heart disease lipid risk factors and serum lipid oxidation parameters in men with mild hyperlipidemia. The Journal of Alternative and Complementary Medicine. 16(12):1–5. 
- Casas-Agustench, P., M. Bulló, J. Salas-Salvadó, 2010. Nuts, inflammation and insulin resistance. Asia Pac J Clin Nutr. 19(1):124-130. 
- Kendall, C.W.C., A. Esfahani, J. Truan, K. Srichaikul, D.J.A. Jenkins, 2010. Health benefits of nuts in prevention and management of diabetes. Asia Pac J Clin Nutr. 19(1):110-116.

Ispanijoje užaugintas, Didžiojoje Britanijoje supakuotas sertifikuotas ekologiškas produktas.

Parašyti įvertinimą

Jūsų vardas:
Jūsų apžvalga:
Pastaba: HTML nėra išverstas!

Įvertinimas: Blogas            Geras

Įveskite kodą apačioje:



Panašūs produktai