Naujausi produktai

Apklausa
Ar valote liežuvį?


Avižų gėrimo milteliai su kalciu, ekologiški (400g)

Kaina: 13.80€
Kaina be PVM: 11.40€
Gamintojas: EcoMil
Pristatymas: Turime vietoje
Kiekis:  

Ekologiški avižų gėrimo milteliai su augalinės kilmės kalciu. Tai pieno pakaitalas su aukštos kokybės baltymais. Tinka vegetarams ir netoleruojantiems laktozės. 100% augalinis - be laktozės, be cholesterolio. Be pridėto cukraus. Produkto sudėtyje yra natūralių cukrų. Turi daug kalcio.

Naudojimas: ištirpinkite 2 - 3 šaukštus miltelių stiklinėje vandens (apie 13 g miltelių 100 ml vandens). Gerkite šaltą arba šiltą. Atidarę laikykite sandariai užarytą ir sunaudokite per 2 mėnesius.

Sudedamosios dalysavižų milteliai* (50%), nemodifikuotų kukurūzų maltodekstrinas*, migdolų aliejus*, kalkiniai jūros dumbliai (lot. Lithothamnium calcareum), trikalcio citratas, vanilės kvapas*.
*- iš ekologinių ūkių.

Pagaminta aplinkoje, kurioje perdirbami riešutai, pienas, soja ir sezamai.

Maistinė vertė (100 g) - 1690 kJ/399 kcal: riebalų 2.5 g (iš jų sočiųjų 0.4 g, mononesočiųjų 1.5 g, polinesočiųjų 0.6 g), angliavandenių 87.9 g (iš jų cukrų 13.1 g), skaidulinių medžiagų 2.1 g, baltymų 5.1 g, druskos 0.07 g, kalcio 580 mg (73% RMV).
RMV – referencinė maistinė vertė suaugusiajam.

Svarbu įvairi ir subalansuota mityba bei sveikas gyvenimo būdas.

Kalcis yra reikalingas normaliai kaulų ir dantų būklei palaikyti. Jis padeda palaikyti normalius: kraujo krešėjimą, energijos apykaitą, raumenų veiklą, nervų impulso perdavimą, nervų sistemos veiklą, virškinimo fermentų veikimą, normalų kraujospūdį. Kalcis atlieka tam tikrą funkciją ląstelių dalijimosi ir specializacijos procesuose.

Kam keisti pieną kažkuo kitu? To daryti visiems ir visada tikrai nesiūlome. Tačiau yra aplinkybių, kuomet pieno pakaitalai gali būti labai naudingi:
- kai norime sumažinti sočiųjų riebalų suvartojimą ir pakeisti juos nesočiaisiais riebalais, vengdami viršsvorio ir aukšto cholesterolio lygio;
- negalime pieno vartoti dėl alergijos arba dėl laktozės netoleravimo;
- jei susilpnėjusi fermentų veikla ir pieną suvirškinti sunku;
- norime vartoti ekologišką produktą;
- nenorime vartoti gyvulinės kilmės produktų;
- pieno nemėgstame arba pabodo jo skonis.

Avižos (lot. Avena Sativa) yra išskirtinis energijos šaltinis su puikiu balansu tarp baltymų, angliavandenių ir riebalų. Jose dauguma esančių riebalų – tai nesočiosios riebiosios rūgštys, tarp kurių dominuoja mononesočiosios. Palyginus su kitais javais, avižos yra turtingos baltymų. Jose yra glitimo, tačiau, tyrimai rodo, kad daugelis kviečių glitimui alergiškų žmonių avižas toleruoja gerai. Kiekvieno žmogaus mityboje skaidulos yra svarbus elementas, kadangi jos reikalingos normaliai žarnyno veiklai.

Pagal M. Murray, J. Pizzorno ir L. Pizzorno enciklopedinį leidinį „Healing Foods“ avižos yra labai geras mangano, seleno ir fosforo, taip pat magnio, geležies, vitamino B1 ir skaidulinių medžiagų šaltinis. Avižų sėlenų maistinėse skaidulose yra daug beta glukanų, kurie padeda sumažinti cholesterolio kiekį. 
Palyginus su kitais grūdais avižose yra daug riebalų (apie 20% sočiųjų ir 80% nesočiųjų riebalų rūgščių), todėl jos apkarsta greičiau nei kiti grūdai.

Avižų beta glukanai prisideda prie mažesnio cukraus kiekio kraujyje pakilimo pavalgius. Šis efektas pasiekiamas, kai iš maisto gaunami 4 g beta glukanų iš avižų ar miežių, kiekvienam 30 g angliavandenių porcijoje. (Tokį santykį galima gauti valgant, pvz., avižų košę ar avižinius sausus pusryčius su avižų sėlenomis).

Kaip nurodo U. Erasmus savo knygoje „Fats that Heal and Fats that Kill“ (Alive Books, Kanada), vienintelis organizme esančio cholesterolio pašalinimo būdas yra per žarnyną, o tam būtina, kad maiste pakaktų skaidulų, iš kurių avižų skaidulos vienos efektyviausių (verta prisiminti, kad augalinės kilmės maistas pats cholesterolio neturi).

Kaip teigia Coulston ir Boushey, skaidulingas maistas padeda išlaikyti normalią medžiagų apykaitą, kontroliuoti cukraus kiekį kraujyje ir apetitą [ žr.*]. Avižų žemas glikemijos indeksas (apie 37). Avižų skaidulos valo iš organizmo įvairius šlakus (įskaitant sunkiuosius metalus), todėl plačiai naudojamos organizmui valyti.

Pagal Rebecca Wood enciklopedinį leidinį „The new whole foods encyclopedia“ dėl avižose esančio didelio kiekio riebalų jos yra šildantis maistas, todėl ypač tinka valgyti žiemą.
Perdirbant avižas nuimama tik išorinė luobelė, dėl to avižose išlieka daugiau maistinių medžiagų nei perdirbtuose kviečių produktuose.

Avižos yra nuo Antikos laikų žinomas ir Lietuvoje tradiciškai vartojamas maisto produktas, turintis daug mums naudingų savybių, apie kurias galima paskaityti informaciniuose bei šviečiamuosiuose internetiniuose puslapiuose, pvz.:
- (lietuvių k.) apie avižinius dribsnius 
http://www.sveikadieta.lt/aviziniai-dribsniai-ne-tik-pusryciams/259/,
- (lietuvių k.) http://www.sveikaszmogus.lt/index.php?pagrid=mityba&lid=2&rodyti=str&strid=110&subtema=36,
- (lietuvių k.) http://www.alfa.lt/straipsnis/177726,
- (anglų k.) http://whfoods.org/genpage.php?tname=foodspice&dbid=54
 [*] - Ed. A. M. Coulston, C.J. Boushey. Nutrition in Prevention and Treatment of Disease. Elsevier Academic Press, USA. 2008.
 - Cade JE, Burley VJ, Greenwood DC. Dietary fibre and risk of breast cancer in the UK Women's Cohort Study. Int J Epidemiol. 2007 Jan 24; [Epub ahead of print] 2007. PMID:17251246.
 - Tsikitis VL, Albina JE, Reichner JS. Beta-glucan affects leukocyte navigation in a complex chemotactic gradient. Surgery. 2004 Aug;136(2):384-9. 2004. PMID:15300205.

Ispanijoje pagamintas sertifikuotas ekologiškas produktas.

Parašyti įvertinimą

Jūsų vardas:
Jūsų apžvalga:
Pastaba: HTML nėra išverstas!

Įvertinimas: Blogas            Geras

Įveskite kodą apačioje:



Panašūs produktai