Naujausi produktai

Apklausa
Ar valote liežuvį?


Avižiniai sausi pusryčiai SPORT, be glitimo, biodinaminiai (425 g)

Kaina: 5.64€
Kaina be PVM: 4.66€
Gamintojas: Bauck Hof
Pristatymas: Turime vietoje
Kiekis:  

Avižiniai sausi pusryčiai SPORT, be glitimo, biodinaminiai (425 g)

„Bauck Hof“ ekologiški avižiniai sausi pusryčiai SPORT be glitimo idealiai tinka prieš ir po fizinio krūvio. Su kuo valgyti? Klasika: su pienu, augaliniu pienu arba jogurtu. Ekstra baltymai: papildomai porcijai baltymų sumaišyti su liesa varške. Ekstra gaivumas: paskaninti šviežiais sezoniniais vaisiais. Šie sausi pusryčiai yra be pridėto cukraus (sudėtyje yra natūralių cukrų). Be konservantų ir kitų priedų. Tinka veganams.

Turi daug arba yra puikus šaltinis:
  • baltymų,
  • skaidulinių medžiagų,
  • kalio,
  • vario,
  • magnio,
  • mangano,
  • vitamino B7,
  • vitamino B1,
  • vitamino B6,
  • cinko,
  • geležies.

Baltymai padeda palaikyti raumenų masės augimą. Kalis svarbus normaliai raumenų veiklai. Geležis ir magnis padeda mažinti nuovargį. Kalis, magnis, varis, vitaminai B1 (tiaminas), B7 (biotinas) ir B6 padeda palaikyti normalią nervų sistemos veiklą. Svarbu įvairi ir subalansuota mityba bei sveikas gyvenimo būdas.

SPORT batonėlių receptas – į kelionę ir kaip užkandis
Puode pašildyti 150 g medaus (arba agavų ar cukrinių runkelių sirupo), 125 g sviesto (arba margarino) ir 50 ml vandens, kol išsilydys riebalai. Neužvirinti! Įmaišyti 425 g avižinių sausų pusryčių SPORT ir palikt pastovėti 5 min. Masę 2 minutes stipriai minkyti rankomis ir iškočioti 1–1.5 storio lakštą tarp dviejų kepimo popieriaus lapų. Viršutinį popieriaus lapą nuimti ir dėti su apatiniu lapu į kepimo skardą. Masė užpildo apie 3/4 skardos. Kepti iki 200ºC temperatūros įkaitintoje orkaitėje 15–20 minučių. Atvėsinus supjaustyti aštriu peiliu pageidaujamo dydžio batonėliais.

Vokietijoje pagamintas sertifikuotas ekologiškas produktas.

Sudedamosios dalys: pilno grūdo avižiniai dribsniai* 52% (be glitimo), sojų dribsniai*, džiovinti vaisiai* 19% (smulkiosios razinos*, datulės*, figos*, abrikosai*, obuoliai*, avietės*, ryžių miltai*), pūstos bolivinės balandos (kynva)*, ryžių baltymai*, pūstos burnočių sėklos*, linų sėmėnys*.
*– iš ekologinių ūkių.

Maistinė vertė (100 g) – 1532 kJ/365 kcal: riebalų 8.8 g (iš jų sočiųjų 1.3 g), angliavandenių 45.9 g (iš jų cukrų 12.6) g, skaidulinių medžiagų 11.9 g, baltymų 19 g, druskos 0.02 g, geležies 3.6 mg (26% RMV), kalio 789 mg (39% RMV), vario 0.62 mg (62% RMV), magnio 120 mg (32% RMV), mangano 2.45 mg (123% RMV), vitaminų B1 0.22 mg (20% RMV), B6 0.23 mg (16% RMV), B7 16.9 μg (34% RMV), cinko 2.46 mg (25% RMV).
RMV – referencinė maistinė vertė suaugusiajam.

Svarbu įvairi ir subalansuota mityba bei sveikas gyvenimo būdas.

Baltymai padeda palaikyti normalią kaulų būklę, raumenų masės augimą bei išsaugoti raumenų masę.

Kalis svarbus normaliai nervų sistemos ir raumenų veiklai; kalis padeda palaikyti normalų kraujospūdį.

Varis padeda palaikyti normalią: nervų sistemos veiklą, imuninės sistemos veiklą, jungiamojo audinio būklę, energijos apykaitą, plaukų ir odos pigmentaciją, normalų geležies pernešimą organizme. Varis padeda apsaugoti ląsteles nuo oksidacinio streso.

Magnis padeda mažinti pavargimo jausmą ir nuovargį, palaikyti normalią energijos apykaitą, išlaikyti elektrolitų pusiausvyrą. Magnis yra svarbus normaliai nervų sistemos veiklai, normaliai raumenų funkcijai, normaliai baltymų sintezei, jis padeda palaikyti normalią psichologinę funkciją. Taip pat magnis padeda palaikyti normalią kaulų bei dantų būklę. Jis atlieka tam tikrą funkciją ląstelių dalijimosi procese.

Manganas padeda palaikyti normalią energijos apykaitą bei normalią kaulų būklę. Jis yra svarbus jungiamojo audinio formavimuisi. Manganas padeda apsaugoti ląsteles nuo oksidacinio streso.

Vitaminas B1 (tiaminas) svarbus normaliai: nervų sistemos veiklai, psichologinei būklei palaikyti, energijos apykaitai, širdies veiklai.

Vitaminas B6 svarbus normaliai: nervų sistemos veiklai, imuninės sistemos veiklai, psichologinei būklei palaikyti, energijos apykaitai, cisteino sintezei, homocisteino apykaitai, baltymų ir glikogeno apykaitai, raudonųjų kraujo kūnelių susidarymui. Vitaminas B6 padeda mažinti nuovargį, reguliuoti hormonų aktyvumą.

Vitaminas B7 (biotinas) svarbus normaliai nervų sistemos veiklai, maistinių makromedžiagų apykaitai, energijos apykaitai; normaliai psichologinei būklei palaikyti; normaliai plaukų, odos, gleivinių būklei palaikyti.

Cinkas svarbus normaliam: vaisingumui ir reprodukcijai; pažinimo funkcijai; kaulų, plaukų, nagų ir odos būklei palaikyti; imuninės sistemos veiklai; DNR sintezei. Cinkas padeda palaikyti normalią testosterono koncentraciją kraujyje; išsaugoti normalų regėjimą. Taip pat padeda apsaugoti ląsteles nuo oksidacinio streso. Cinkas padeda palaikyti normalią rūgštinę-bazinę, angliavandenių, riebalų rūgščių, vitamino A ir  maistinių makromedžiagų apykaitą, normalią baltymų sintezę.

Geležis svarbi normaliai: pažinimo funkcijai, energijos apykaitai, raudonųjų kraujo kūnelių ir hemoglobino susidarymui, deguonies pernešimui organizme; normaliai imuninės sistemos veiklai. Geležis padeda mažinti nuovargį.

Parašyti įvertinimą

Jūsų vardas:
Jūsų apžvalga:
Pastaba: HTML nėra išverstas!

Įvertinimas: Blogas            Geras

Įveskite kodą apačioje:



Panašūs produktai